Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Allmän info

Av marnykennedyfans - 12 augusti 2014 11:17

Hejsan!


Detta är nu mitt allra första inlägg på denna blogg. :) 

Eftersom det är det första och det inte är så många som kanske känner till Marny (??) så tänkte jag ha lite allmän info om henne nu i början. 

Det kommer antagligen bli ett ganska långt första inlägg, eftersom jag kommer lägga in mycket av både bilder och text, men det får ni stå ut med. ;)


Namn: Marny Kennedy

Född: 21 januari 1994 (20 år) 

Bor: Melbourne, Australien (en av mina högsta drömmar är självklart att åka dit, jag planerar redan resan, haha)

Husdjur: Två hundar, den ena heter Lady men jag kommer inte ihåg vad den andra heter. Båda är av rasen Cavalier King Charles Spaniel.

Favoritfärg: Rosa och senapsgul

Favoritmat: Mormors kycklingsoppa och äppelpaj

Intressen: Dansa, fotografera, skirva, läsa, lyssna på musik, vara på stranden, campa och resa.



 

Serier Marny har varit med i:


År 2005 var Marny med i sin första roll som Taylor Fry i Mortified (Pinsamheter på svenska). Hon var då bara 12 år, men redan då var hon en riktigt bra skådespelerska. :) När hon var 12 år vann hon också ett pris, Young Actor´s Award.

När hon var ca 14 - 15 år var hon med i säsong 3 och 4 av Stalkompisar där hon spelade Veronica diAngelo. Eftersom det är en hästserie fick hon rida ganska mycket, vilket hon inte gör annars på fritiden.

2010 (då hon var 16 år) var hon med i Kompisar på nätet där hon spelade Ally Henson. Ally är en av tre bästisar och hon bor på en hästranch i Australien. Under ett år i Singapore träffar hon Jackie från Singapore och Emma från Tyskland. Innan de skiljs åt får de en present från Jackies bror som gör att ett helt chatrum öppnar sig och de kan åka genom halva jordklotet med hjälp av sina mobiler och datorer. De dansar dessutom väldigt mycket i serien, vilket Marny älskar! En väldigt bra serie, precis som de andra två jag nämnt! :)

Marny har även varit med i Conspiracy 365 som sändes 2012 i Australien (tyvärr har den inte sänts i Sverige) och en del andra serier. :)


     

Under alla serier som Marny har varit med i har hon träffat väldigt många nya människor och fått väldigt många nya vänner. Därför tänkte jag lägga in bilder på de hon träffat under serier, så ifall de är med på bilder i framtiden så vet ni förhoppningsvis vem det är. :) 


Ariel Kaplan och Marny Kennedy träffades under Stallkompisar:

 

Marny Kennedy och Maia Micthell träffades i Pinsamheter:

 

Marny Kennedy, Ariel Kaplan, Alicia Banit och Dena Kaplan. Ariel Kaplan och Dena Kaplan är systrar och Alicia Banit oh Dena Kaplan har varit med i Dance Academy:

  

Aisha Dee, Ariel Kaplan och Marny Kennedy från Stallkompisar:

 


Det var allt så länge! :)

Ha det bra,

Marnys fan


 
 
Amanda

Amanda

12 augusti 2014 15:41

Jättebra blogg du har, ta gärna en titt på min. Kram! :)

http://nattstad.se/amandanygren

marnykennedyfans

13 augusti 2014 10:06

åh, tack vad snällt! :) ska självklart kolla in din nu också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marnykennedyfans - 16 september 2015 14:24

Hej alla där ute!   Glöm inte att följa Marny på sociala medier. Här nedan kommer länkar till dem:    Twitter: marnykennedy (https://twitter.com/marnykennedy) Instagram: marnykennedy (https://instagram.com/marnykennedy/) Facebook: Marny K...

Av marnykennedyfans - 15 maj 2015 11:55

Hej alla!   Om ni inte har något att göra, har pengar och känner att ni vill göra något bra så kan ni donera till Marny! ;) Hon använder pengarna till något fantastiskt!    Läs mer här: https://www.livebelowtheline.com.au/me/marnykennedy   ...

Av marnykennedyfans - 25 april 2015 14:47


Hejsan alla Marny-fans! :)   Just nu har jag inte så mycket att berätta om Marny, inga stora nyheter eller så. :( Men jag tänkte i alla fall lägga in en fin bild på henne och jag hoppas att hon och alla ni där ute mår bra, var ni än befinner er! ...

Av marnykennedyfans - 2 februari 2015 21:16


Hejsan!   Jag fick ett förslag av Isabelle som skrev en kommentar om att det hade varit kul om jag kunde göra en "sno stilen" av Marnys outfits. Så det tänkte jag göra! :)     Jacka: Only Byxor: Svarta byxor som går att köpa var som hels...

Av marnykennedyfans - 22 januari 2015 18:43


Hej alla!   Jag hade inte tid att skriva ett inlägg igår på Marnys födelsedag, men jag gör det nu i efterhand. ;)   För det första; Grattis världens bästa och underbaraste person, Marny! (Congratulations Marny! You´re the best!). :D Man vet j...

Presentation


Hejsan!

Jag är en tjej som skapat denna blogg. Mina intressen är att rida, baka, läsa m.m, men på denna blogg tänkte jag faktiskt bara skriva om min största skådisidol Marny Kennedy! :)

Kommentera gärna om det är något särskilt ni vill veta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Eftersom bloggen fortfarande är ganska ny, hade jag redan nu från början velat vet vad ni vill se mer av här?
 Mycket bilder!
 Filmklipp där Marny är med.
 Frågestunder där ni ställer frågor om Marny som jag svarar på.
 Annat. Kommentera i så fall vad. :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards