Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Sno stilen!

Av marnykennedyfans - 2 februari 2015 21:16

Hejsan!


Jag fick ett förslag av Isabelle som skrev en kommentar om att det hade varit kul om jag kunde göra en "sno stilen" av Marnys outfits. Så det tänkte jag göra! :)


 

Jacka: Only

Byxor: Svarta byxor som går att köpa var som helst, t.ex på Gina tricot.

Skor: stylebop.com (finns billigare)

Mascara: T.ex Loreal, men vet inte exakt vilken Marny använder.

Ring: asos.com

Armband: Vet ine var man hittar ett exakt likadant, men man kan köpa liknande på t.ex Ur&Penn.


PS. Kommentera gärna vad ni tycker om sådana här inlägg. :)

 
 
Ingen bild

Isabelle

14 februari 2015 17:50

Det är bra och roligt! :)
/Isabelle

marnykennedyfans

20 mars 2015 20:24

haha, vad kul att du tycker det! :D Det glädje mig otroligt mycket! :D

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marnykennedyfans - 16 september 2015 14:24

Hej alla där ute!   Glöm inte att följa Marny på sociala medier. Här nedan kommer länkar till dem:    Twitter: marnykennedy (https://twitter.com/marnykennedy) Instagram: marnykennedy (https://instagram.com/marnykennedy/) Facebook: Marny K...

Av marnykennedyfans - 15 maj 2015 11:55

Hej alla!   Om ni inte har något att göra, har pengar och känner att ni vill göra något bra så kan ni donera till Marny! ;) Hon använder pengarna till något fantastiskt!    Läs mer här: https://www.livebelowtheline.com.au/me/marnykennedy   ...

Av marnykennedyfans - 25 april 2015 14:47


Hejsan alla Marny-fans! :)   Just nu har jag inte så mycket att berätta om Marny, inga stora nyheter eller så. :( Men jag tänkte i alla fall lägga in en fin bild på henne och jag hoppas att hon och alla ni där ute mår bra, var ni än befinner er! ...

Av marnykennedyfans - 22 januari 2015 18:43


Hej alla!   Jag hade inte tid att skriva ett inlägg igår på Marnys födelsedag, men jag gör det nu i efterhand. ;)   För det första; Grattis världens bästa och underbaraste person, Marny! (Congratulations Marny! You´re the best!). :D Man vet j...

Av marnykennedyfans - 12 januari 2015 20:39

Hejsan alla läsare!   På sin instagram har Marny lagt upp att hon är i Indien just nu. Men gissa vem hon såg när hon skulle ta flyget till Singapore (innan de åkte till Indien)?  Hon såg Chervil Tan, som spelade Chelsea i Kompisar på nätet! :) ...

Presentation


Hejsan!

Jag är en tjej som skapat denna blogg. Mina intressen är att rida, baka, läsa m.m, men på denna blogg tänkte jag faktiskt bara skriva om min största skådisidol Marny Kennedy! :)

Kommentera gärna om det är något särskilt ni vill veta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Eftersom bloggen fortfarande är ganska ny, hade jag redan nu från början velat vet vad ni vill se mer av här?
 Mycket bilder!
 Filmklipp där Marny är med.
 Frågestunder där ni ställer frågor om Marny som jag svarar på.
 Annat. Kommentera i så fall vad. :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards