Direktlänk till inlägg 22 januari 2015

Marny 21 år!

Av marnykennedyfans - 22 januari 2015 18:43

Hej alla!


Jag hade inte tid att skriva ett inlägg igår på Marnys födelsedag, men jag gör det nu i efterhand. ;)


För det första; Grattis världens bästa och underbaraste person, Marny! (Congratulations Marny! You´re the best!). :D Man vet ju aldrig om Marny skulle besöka bloggen, haha. :)


21 år blir du nu, Marny. Tiden går verkligen så himla fort. Jag kommer ihåg år 2010, när Kompisar på nätet för första gången visades på svensk TV. Jag hade precis kollat klart på ett tidigare program och hade inget att göra. TV:n stod fortfarande på och då börjar det nya programmet, Kompisar på nätet (eller a gurls wurld på tyska). Jag stanande kvar i soffan och kollade och fastnade direkt. 

Det var då som jag på "riktigt" blev ett fan av Marny. :) Hon hade innan varit med i Stallkompisar, men på säsong 3 & 4. Jag älskade säsong 1 & 2, men när de ändrade om alla personer och allt sånt, men fortsatte att ha samma namn på serien och sånt, så tyckte jag inte det var lika kul längre. I så fall borde de ha gjort en helt ny serie, inte en kopia. Men tillbaks till saken, jag såg inte de säsongerna Marny var med i, förutom några på datorn i efterhand. 

Pinsamheter som Marny också var med i, var jag alldeles för liten att se när den för allra första gången kom ut på TV.  Så man kan säga att jag blev ett superfan av Marny år 2010 och jag är fortfarande ett lika stort fan av henne! :D 


 


Jag hoppas att Marny fick en helt underbar dag full med Magic (som hon skrev på twitter och instagram att hon redan hade)! :D


GRATTIS MARNY!

/Marnys fan

 
 
Ingen bild

Isabelle

24 januari 2015 14:35

Hej! Din blogg är jättebra!
Kan inte du göra "sno stilen"?
Alltså att tar olika outfits Marny har, visar för oss och sedan letar upp vart man kan köpa likadant?

marnykennedyfans

27 januari 2015 16:14

Hejsan!
Tack så mycket! :D vilken bra idé! Det kan jag självklart fixa! :)

/Marnyfan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marnykennedyfans - 16 september 2015 14:24

Hej alla där ute!   Glöm inte att följa Marny på sociala medier. Här nedan kommer länkar till dem:    Twitter: marnykennedy (https://twitter.com/marnykennedy) Instagram: marnykennedy (https://instagram.com/marnykennedy/) Facebook: Marny K...

Av marnykennedyfans - 15 maj 2015 11:55

Hej alla!   Om ni inte har något att göra, har pengar och känner att ni vill göra något bra så kan ni donera till Marny! ;) Hon använder pengarna till något fantastiskt!    Läs mer här: https://www.livebelowtheline.com.au/me/marnykennedy   ...

Av marnykennedyfans - 25 april 2015 14:47


Hejsan alla Marny-fans! :)   Just nu har jag inte så mycket att berätta om Marny, inga stora nyheter eller så. :( Men jag tänkte i alla fall lägga in en fin bild på henne och jag hoppas att hon och alla ni där ute mår bra, var ni än befinner er! ...

Av marnykennedyfans - 2 februari 2015 21:16


Hejsan!   Jag fick ett förslag av Isabelle som skrev en kommentar om att det hade varit kul om jag kunde göra en "sno stilen" av Marnys outfits. Så det tänkte jag göra! :)     Jacka: Only Byxor: Svarta byxor som går att köpa var som hels...

Av marnykennedyfans - 12 januari 2015 20:39

Hejsan alla läsare!   På sin instagram har Marny lagt upp att hon är i Indien just nu. Men gissa vem hon såg när hon skulle ta flyget till Singapore (innan de åkte till Indien)?  Hon såg Chervil Tan, som spelade Chelsea i Kompisar på nätet! :) ...

Presentation


Hejsan!

Jag är en tjej som skapat denna blogg. Mina intressen är att rida, baka, läsa m.m, men på denna blogg tänkte jag faktiskt bara skriva om min största skådisidol Marny Kennedy! :)

Kommentera gärna om det är något särskilt ni vill veta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Eftersom bloggen fortfarande är ganska ny, hade jag redan nu från början velat vet vad ni vill se mer av här?
 Mycket bilder!
 Filmklipp där Marny är med.
 Frågestunder där ni ställer frågor om Marny som jag svarar på.
 Annat. Kommentera i så fall vad. :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards